Om mig

Sønderjylland, Denmark
Hej. Her starter min blog, hvor jeg vil fortælle, om min dagligdag - min familie - mine hobby'er, og hvad der ellers sker i mit liv. Jeg hedder Pia, er en pige, som står midt i livet, gift med jordens dejligste mand - John, har 2 dejlige drenge, Bjarke på 17 år, som bor hjemme og Mark på 26 år og bor i København. Vi bor ude på landet, på en dejlig ejendom med lidt jord til i det skønne Sønderjylland. Her har vi en dejlig japansk inspireret have med en dam, hvor vi har japanske koi. Vi har et par heste, en schæfer ved navn Odin og 2 katte - Troldemis og Bamse. Jeg har 2 altoverskyggende interesser - heste og patchwork. Jeg vender tilbage snarest og fortsætter min fortælling. Har du noget på hjerte, så skriv på min blog, og jeg skal forsøge, at svare dig. Mange hilsener Pia

tirsdag den 21. februar 2012

Importopkrævning

I dag modtog jeg så endelig de shape cut plus linealer, som jeg og en anden fra patchworkgruppen bestilte for mere end 3 uger siden. Jeg råbte nærmest hurra, da posten ikke opkrævede afgifter, lige indtil jeg fik vendt pakken......her sad et lille brev klistret fast!!!!! IMPORTOPKRÆVNING ....... øv, øv, øv. 240 kr. Vi har dog alligevel sparet penge i forhold til, hvad linealerne koster i DK, men hold da kæ...ft, hvor er det bare irriterende med de 240 kr., dem kunne vi jo også ha' sparet.
Min laptop er stadig til reparation, hold da fast, hvor jeg savner den. Enten må jeg låne min søns bærbare (han har både en stationær og en  bærbar), men han bruger den jo, når han er i skole, ellers kan jeg gå ind på min mands hjemmearbejdsplads, når han ikke bruger den. Så jeg glæder mig, til min egen maskine kommer hjem igen.

Nu vil jeg ind og  prøve min nye lineal, er meget spændt på, om den aflaster mine skuldre og arme, som lovet.
I hører nærmere, om hvordan det går.

Mange hilsener til jer derude, og fortsat god dag.

Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar