Om mig

Sønderjylland, Denmark
Hej. Her starter min blog, hvor jeg vil fortælle, om min dagligdag - min familie - mine hobby'er, og hvad der ellers sker i mit liv. Jeg hedder Pia, er en pige, som står midt i livet, gift med jordens dejligste mand - John, har 2 dejlige drenge, Bjarke på 17 år, som bor hjemme og Mark på 26 år og bor i København. Vi bor ude på landet, på en dejlig ejendom med lidt jord til i det skønne Sønderjylland. Her har vi en dejlig japansk inspireret have med en dam, hvor vi har japanske koi. Vi har et par heste, en schæfer ved navn Odin og 2 katte - Troldemis og Bamse. Jeg har 2 altoverskyggende interesser - heste og patchwork. Jeg vender tilbage snarest og fortsætter min fortælling. Har du noget på hjerte, så skriv på min blog, og jeg skal forsøge, at svare dig. Mange hilsener Pia

onsdag den 19. oktober 2011

Lang tid siden sidst

Ja så er det efterhånden længe siden, at jeg sidst har skrevet lidt her på bloggen.
De seneste uger er gået med at hjælpe en ven i nøden, og derfor er det slet ikke blevet til noget patchworksyning.
På torsdag rejser jeg og min mand til Milano for først at tilbringe 4 dage alene i storbyen. Mandag kommer så John's kollegaer, og de skal på messe mandag og tirsdag. Jeg tager med denne gang, da John har fødselsdag på mandag, og den vil jeg selvfølgelig gerne fejre sammen med ham. Mener nu også sagtens, at jeg kan få tiden til at gå, medens de andre arbejder.

Min mor har lige afleveret en færdig-strikket striktrøje i norsk mønster til mig. Den er bare så flot, jeg glæder mig rigtig meget til at bruge den. I løbet af forår og sommer, har hun strikket en lavendelfarvet kraftig sweater, en lang offhvite trøje m. lange ærmer og sidst nu denne norske trøje. Hun er bare så myreflyttig min søde mor. Det næste hun er igang med er en trøje til Bjarke, derefter køber jeg atter en broderi til hende, så jeg kan få endnu en julekalender til de børnebørn, som jeg stadig ikke har. Ingen ved jo, hvor længe det varer inden børnebørnene dukker op, så derfor har mor allerede broderet én julekalender for mig. Hvis det varer rigtig mange år, så er det jo ikke sikkert, at hun kan se til at brodere til den tid.

God nat.

Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar