Om mig

Sønderjylland, Denmark
Hej. Her starter min blog, hvor jeg vil fortælle, om min dagligdag - min familie - mine hobby'er, og hvad der ellers sker i mit liv. Jeg hedder Pia, er en pige, som står midt i livet, gift med jordens dejligste mand - John, har 2 dejlige drenge, Bjarke på 17 år, som bor hjemme og Mark på 26 år og bor i København. Vi bor ude på landet, på en dejlig ejendom med lidt jord til i det skønne Sønderjylland. Her har vi en dejlig japansk inspireret have med en dam, hvor vi har japanske koi. Vi har et par heste, en schæfer ved navn Odin og 2 katte - Troldemis og Bamse. Jeg har 2 altoverskyggende interesser - heste og patchwork. Jeg vender tilbage snarest og fortsætter min fortælling. Har du noget på hjerte, så skriv på min blog, og jeg skal forsøge, at svare dig. Mange hilsener Pia

torsdag den 15. september 2011

 Min søde mor Inge Marie
 Min frække, charmerende og selvfølgelig skønne søn, Mark

 Min far Bjarke. Her på en rasteplads på Rømø på en af sommeren 2011's eneste dage med sol og varme.

 Marks kæreste, Britt.


 Min dejlige mand med et par plastre i hovedet efter at være tørnet sammen med vores hund - Odin. Odin's hoved holdt til det, men ikke John's.... han måtte lige en tur på skadestuen og flikkes sammen.

 Min far og jeg på et lille rast, efter at min far er blevet opereret for grå stær på Brædstrup Sygehus.
 Et dejligt forårssyn. Den bliver bare større og større år for år, og flottere og flottere.


Et lille udvalg af billeder fra vores dejlige have (hvis vi selv skal sige det). Japansk inspireret med en dam på 70.000 liter, en topdam og en bæk, som løber fra toppen og ned i dammen.
Vi flyttede til Galgemark i august 2007. Overalt var der meterhøjt ukrudt, nogle få buske og en kæmpe, ujævn græsplæne. John lavede selv tegninger over haven, og påbegyndte arbejdet med udgravning af dammen i maj 2008. Herefter er det så gået stille og roligt derud af. Han har selv lagt hver en sten og sat hver en plante (hullet er dog gravet med hjælp fra en kæmpe gravemaskine).























Foran vores hus har vi bygget en voilere, hvor vi har barabander (sikkert stavet forkert), brune og gule kanariefugle og svaleparakitter.
Kanariefuglene synger himmelsk, en dejlig lyd at vågne til.







En lang række billeder af familie, hus og have, hund og kat fra forår og sommer 2011.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar